Krant niet ontvangen

AG_nietbezorgd.jpg

Is uw krant niet correct bezorgd? Onze excuses voor het ongemak.

Lees de krant van vandaag digitaal als E-paper op uw tablet of PC/laptop. Heeft u een abonnement voor zes dagen in de week, dan heeft u gratis toegang tot de E-paper.

Heeft u zich al aangemeld voor digitale toegang? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Heeft u zich nog niet aangemeld? Ga dan naar dg.nl/abonnee en meld u aan. 

Restitutie
Heeft u geen krant ontvangen voor 12.00 uur, dan wordt tevens de dagwaarde van de krant op uw volgende factuur automatisch in mindering gebracht. Bij een proefabonnement wordt uw proefperiode met een dag verlengd.

Wij doen er alles aan om te zorgen dat de krant op tijd bij u in de brievenbus ligt. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Dan kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Zes dagen abonnement
Ontvangt u zes dagen per week de krant? Vul hier uw gegevens in om de bezorgklacht te registreren.

Deelabonnement
Ontvangt u één, of enkele dagen, de krant (bijvoorbeeld met een zaterdag abonnement)? Vul hier uw gegevens in om de bezorgklacht te registreren.

Hier vindt u antwoorden op overige vragen met betrekking tot bezorging.